دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت ×
همکاری مجدد ذوب‌آهن و بانک اقتصاد نوین
03 تیر 1400 - 9:00
شناسه : 14224
مدیرعامل، اعضا هییت‌مدیره و تعدادی از دیگر مسئولان بانک اقتصادنوین ضمن حضور در ذوب‌آهن اصفهان و بازدید از خط تولید این شرکت با مدیرعامل و مسئولان این مجتمع عظیم صنعتی در خصوص افزایش همکاری و تعامل به ویژه پیرامون سرمایه‌گذاری در پروژه‌های توسعه از جمله تامین سرمایه برای ساخت باتری شماره ۲ کک‌سازی، گفتگو و تبادل نظر کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در این بازدید اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان به عنوان یک صنعت پیشران ثابت کرد که کارهای بزرگی با اتکاء به جوانان عملی خواهد بود و این شرکت با مدیریت درست در مسیر توسعه و افزایش تولید، گام‌های خوبی برداشته است. 

وی افزود: بانک اقتصاد نوین به عنوان یک شریک تجاری این مجتمع عظیم صنعتی در سالی که باید به رونق تولید کمک کرد، همکاری لازم در جهت تامین ارزی و ریالی پروژه‌های این شرکت خواهد داشت.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت: با تلاش و همتی که در ذوب‌آهن اصفهان مشاهده می‌شود، می‌توانند تمام پروژه‌های که در دست اجرا دارند را طبق برنامه زمان‌بندی شده به اتمام رسانند که در نهایت این امر منجر به صادرات بیشتر و اشتغال‌زایی مناسب‌تر می‌شود.

همکاری موفق ذوب‌آهن و بانک اقتصاد نوین

منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان نیز با اشاره به این که فصل جدید ارتباط این شرکت با بانک اقتصاد نوین از سه سال گذشته آغاز شده است، بیان کرد: امروز به نقطه مطلوبی در ارتباط و تعامل بین این دوسازمان رسیده‌ایم که می‌تواند به لحاظ سرعت عمل در ارائه خدمات و درک درست از نیازهای یک تولیدکننده، الگویی برای سایر بانک‌ها باشد.

وی ادامه داد: یکی از زمینه‌های همکاری، بازسازی و نوسازی باتری شماره ۲ کک‌سازی ذوب‌آهن اصفهان است که ضمن ایجاد کاهش هزینه‌های تمام شده و اقتصادی‌تر شدن تولید این شرکت، نقش موثری در کاهش آلایندگی، کاهش واردات و وابستگی ارزی دارد.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: از دیگر ویژگی‌های این باتری که بانک اقتصاد نوین، در تامین سرمایه آن همکاری می‌کند، این است که با تکیه و توان متخصصان ذوب‌آهنی ساخته و از تجربه‌ای که در ریومپینگ باتری شماره یک داشته‌ایم، استفاده می‌کنیم.

یزدی‌زاده اذعان داشت: با توجه به ساخت کامل باتری شماره یک و درب‌های فلکسیبل باتری شماره ۳ توسط متخصصان ذوب‌آهنی، در ساخت باتری شماره ۲ از این تجربیات استفاده می‌شود. در این راستا ذوب‌آهن قادر به ساخت باتری کک‌سازی در دیگر صنایع کشور و یا حتی کشورهای دیگر نیز است.

وی با اشاره به نقش مهم باتری ۲ در تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه ذوب‌آهن، یادآور شد: خوشبختانه زیرساخت‌های باتری شماره ۲ با برآورد سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان فراهم است. امیدواریم با ساخت این باتری، تولید کک ذوب‌آهن ۵۵۰ هزار تن افزایش یابد و مجموع تولید این محصول به یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن برسد که کل نیاز این مجتمع عظیم صنعتی را برای تولید ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در پایان با ابراز امیدواری نسبت به این پروژه، در خصوص تامین سنگ‌آهن و گندله سنگ‌آهن نیز با بانک اقتصاد نوین توافق‌های خوبی صورت گرفت و ذوب‌آهن از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های این بانک بیشتر بهره‌مند شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.