چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
همکاری مشترک پژوهشگاه نفت و دانشگاه شمال
09 شهریور 1400 - 13:11
شناسه : 16903
صبح روز دوشنبه هشتم شهریور ماه پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه غیردولتی و غیرانتفاعی شمال با هدف توسعه شبکه‌های همکاری و رفع نیازهای صنعت نفت تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، این تفاهم‌نامه فی ما بین جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه صنعت نفت و محمدعلی نوریان رییس هییت امنای دانشگاه غیردولتی و غیرانتفاعی شمال به امضا رسید و مقرر شد بر مبنای آن، مراکز نوآوری طرفین با تبادل اطلاعات موثر، زمینه همکاری شرکت‌های زیرمجموعه را مهیا و امکان رشد شرکت‌های دانش‌بنیان زیر پوشش را فراهم کنند.

بر پایه این تفاهم‌نامه قرار است پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه شمال با همکاری یکدیگر دوره‌های مشترک تخصصی در حوزه نفت و انرژی را برگزار کنند، همکاری در زمینه مهندسی محیط‌زیست با هدف تجربه‌اندوزی و ارتقای موضوعات زیست‌محیطی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه که به‌مدت دو سال بین پژوهشگاه و دانشگاه شمال امضا شده قرار است زمینه را آماده کند تا طرف‌ها در حوزه آموزش‌های کاربردی و برگزاری دوره‌های مشترک با یکدیگر همکاری کنند. دانشگاه شمال با توجه به ظرفیت‌های پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه نانوفناوری و بیوفناوری بسیار علاقه‌مند است در این زمینه‌ها با پژوهشگاه همکاری‌های خود را توسعه دهد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.