چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
واحد فولادسازی سفیددشت به بهره‌برداری خواهد رسید
20 تیر 1402 - 11:11
شناسه : 34901
مدیر بهره‌برداری شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال‌وبختیاری از بهره‌برداری رسمی واحد فولادسازی این شرکت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، ایمان سلیمانی طی بازدید جمعی از کارشناسان ایمیدرو از این شرکت، بیان کرد: پروژه فولادسازی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی، آماده بهره‌برداری بوده و طی ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای تامین آب مورد نیاز کارخانه فولادسازی با ظرفیت تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن، پساب شهرکرد خریداری و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در حال حاضر نیز از پساب شهر بروجن برای واحد آهن اسفنجی و فضای سبز شرکت استفاده می‌شود.

مدیر بهره‌برداری شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: واحد بیلت شرکت با ظرفیت تولید ۴۰ تا ۶۰ هزار تن، تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید. طی سال گذشته، ۲۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی در این شرکت مشغول به‌کار شدند و تعداد پرسنل این شرکت به ۳۲۰ نفر افزایش پیدا کرد.

طی این بازدید، جمعی از کارشناسان ایمیدرو از بخش‌های مختلف همچون واحد فولادسازی، آهن اسفنجی، پست برق، اکسیژن، تصفیه پساب، ریخته‌گری، فضای سبز و ساختمان اداری دیدن کردند.

شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال‌وبختیاری در ۳۵ کیلومتری جاده بروجن – شهرکرد واقع شده است که ایمیدرو و شرکت فولاد مبارکه اصفهان سهام‌دارن آن به شمار می‌روند. از جمله پتانسیل‌های این شرکت می‌توان به نزدیکی به کارخانه‌های تولید میلگرد و ورق خودرو اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.