چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
رشد ۲.۳ درصدی واگذاری نواحی صنعتی سمنان در سال ۹۹
16 فروردین 1400 - 14:33
شناسه : 9786
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: بیش از ۲۲۲ هکتار زمین شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال 1399 به سرمایه‌گذاران واگذار شد که نسبت به سال 1398، افزایش ۲.۳ برابری داشته است.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، اظهار داشت: افزایش ۲.۳ برابری واگذاری زمین به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان، بیانگر رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاران در این استان است.

وی افزود: ۴۱۹ قرارداد واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال ۱۳۹۹، منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور جذب سرمایه‌گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در سال جهش تولید موفق به جذب ۴۱۹ متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان شد. در حالی که آمار فوق در سال ۱۳۹۸، ۲۴۶ قرارداد را نشان می‌‌دهد.

آل‌بویه بیان کرد: مقایسه این آمارها نشان‌دهنده افزایش ۱.۷ درصدی جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان است.

لازم به توضیح است که در سال ۱۳۹۸، به تعداد ۲۴۶ فقره قرارداد واگذاری زمین به مساحت ۱۰۳ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان منعقد شده بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.