چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
واگذاری میز تخصصی فولاد کشور به خوزستان
05 دی 1401 - 16:36
شناسه : 31907
برنامه‌ریزی برای پنج ساله هفتم فولاد یداله مهر علیزاده در نشست میز تخصصی صادرات فولاد با اشاره به اینکه این میز برای صنعت خوزستان بسیار حیاتی است، گفت: از این میز اگر بهره‌برداری ملی داشته باشیم در جهت افزایش تولید و صادرات و جذب اعتبار در بخش فولاد برنامه‌ریزی خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، یداله مهرعلیزاده گفت: قراراست میز تخصصی فولاد کشور مسائل و مشکلات بخش فولاد و برنامه‌ریزی برای افزایش تولید و صادرات این صنعت را در استان و کشور بررسی و کارشناسی کند.

وی افزود: مدیریت میز تخصصی فولاد کشور به خوزستان واگذار شده است و در نشست‌های بعدی از مسئولان و مدیران بخش فولاد دعوت به‌عمل خواهدرآمد. مهرعلیزاده در ادامه گفت: برگزاری این میز می تواند به آینده نگری در بخش فولاد بسیار کمک کند و برای تدوین برنامه پنج ساله هفتم فولاد برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

مدیر سازمان مدیریت صنعتی شعبه خوزستان بیان کرد: در این میز باید به چشم‌انداز استان و کشور در حوزه فولاد توجه شود، اگر خوزستان در این میز فعالیتی نداشته باشد محوریت این میز از استان گرفته خواهد شد.

وی اظهار داشت: ماهیت این میز ملی است و می تواند در تدوین برنامه آینده بخش فولاد کشور اثر گذار باشند.

مدیریت میز تخصصی فولاد کشور با توجه به اینکه خوزستان فعالیت وسیعی در حوزه فولاد دارد به این استان واگذار شده است.

شرکت فولاد خوزستان رتبه دوم صنعت فولاد را در کشور دارد و به همین دلیل افقی به عنوان چشم انداز ۱۴۱۰ برای آن تعریف شده است که در این افق قرار است به ظرفیت ۲۵ درصدی از تولید کشور یعنی ۱۳.۶ میلیون تن برسد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.