چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
واگذاری ۴۱ معدن راکد آذربایجان‌ غربی به سرمایه‌گذاران
05 بهمن 1401 - 22:03
شناسه : 33135
رئیس سازمان صمت آذربایجان‌غربی مطرح کرد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: مزایده احیای معادن در آذربایجان‌غربی اجرا و ۴۱ معدن و محدوده معدنی به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صداوسیما
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، عبدالحمید سرتیپی بیان کرد: در راستای احیای معادن راکد، ۱۶۱ محدوده معدنی و اکتشافی در آذربایجان‌ غربی انتخاب و برای حضور سرمایه‌گذاران جدید، به مزایده گذاشته شد.

وی در همین راستا اضافه کرد: ۹۱ نفر در این مزایده شرکت کردند که در نتیجه بررسی‌های مالی و فنی، ۴۱ محدوده به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: از این تعداد ۱۹ پروانه بهره‌برداری، ۱۳پروانه اکتشاف، هفت گواهی کشف و دو مجوز برداشت صادر شده است.

سرتیپی عنوان کرد: در کنار احیای واحدهای تولیدی صنعتی، احیای معادن راکد جزو برنامه‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی است و اقدامات لازم را به صورت مستمر و متناوب در این خصوص در دستور کار داریم.

وی در پایان یادآور شد: در کنار احیای معادن راکد، جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی نیز در این حوزه با قدرت و قوت دنبال می‌شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.