چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت ×
ورود ویژه به پرونده قاچاق طلای معدن اندریان
07 تیر 1401 - 19:17
شناسه : 29634
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: استاندار و شورای تامین استان به موضوع قاچاق طلا از معدن طلای اندریان در شهرستان ورزقان ورود ویژه به عمل آوردند.
ارسال توسط : منبع : مهر
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، صابر پرنیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، در نشست مشترک معاونان سازمان، روسای ادارات شهرستان‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیران شهرک‌های صنعتی استان، اظهار داشت: بازرسی و تنظیم بازار تامین مواد اولیه و خوراک واحدهای تولیدی از طریق سامانه جامع تجارت خواهد بود.

وی افزود: سامانه جامع تجارت، برنامه حاکمیتی برای ایجاد شفاف‌سازی است. در این سامانه، جریان ورود مواد اولیه، ورود ماشین‌آلات و تولید واحدهای صنعتی، نیاز این واحدها برای آینده و فعالیت شرکت‌های پخش کنترل می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، بیان کرد: در بخش معدن با حضور استاندار آذربایجان شرقی، اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است؛ به طوری که مشکلات ۹ ساله دو معدن بزرگ استان حل شده است.

پرنیان، در ارتباط با معادن مس این استان، گفت: مشکل مالیات و ماده معدنی مس که سال‌ها از استان خارج می‌شد، حل شده و از هفته گذشته این کار آغاز شده است؛ به طوری که سود مالیاتی و سود ۹ درصد ارزش افزوده که رقم بزرگی است، به حساب بانک‌های استان واریز خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه در خصوص فعالیت‌های اجتماعی معادن اخبار خوبی داریم، خاطرنشان کرد هر هفته برای رفع موانع فعالیت معادن یک جلسه برگزار خواهد شد. با توجه به اهمیت فعال کردن میزهای صادراتی در حوزه بازرگانی، طی سه ماه نخست امسال صادرات استان ۴۰ درصد افزایش یافته که رقم بسیار بزرگی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.