جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
ورود ۷۰۰ میلیارد تومان طرح زیرساختی جدید به فاز اجرایی منطقه ویژه لامرد
09 مرداد 1400 - 11:05
شناسه : 15641
رییس هیات عامل ایمیدرو در نشست بررسی توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد گفت: با هدف آماده‌سازی برای فعالیت سرمایه‌گذاران، یک هزار و 200 میلیارد تومان پروژه زیرساختی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامِرد، اجرا می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌اله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در این نشست، اظهار داشت: طی سال جاری ۵۰۰ میلیارد پروژه زیرساختی در بخش جاده، برق، گاز و آب، وارد عملیات اجرایی شده است. براین اساس در هفته‌های آتی نیز ۷۰۰ میلیارد تومان طرح زیربنایی و زیرساختی جدید در منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در نهایت تا کمتر از دو ماه دیگر تمامی پیمانکاران حوزه زیرساختی در این منطقه فعالیت مربوطه را آغاز می‌کنند.
رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه ساماندهی امور زیرساختی از اقدامات اساسی در منطقه ویژه لامرد بوده است، گفت: آماده‌سازی و توسعه زیرساخت‌ها، گامی در جهت تسهیل حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه است.

تلاش برای ارائه هرچه سریع‌تر زیرساخت‌ها به سرمایه‌گذاران

احسان انصاری مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد نیز در این نشست با ارائه گزارشی از شتاب گرفتن اقدامات توسعه‌ای در این منطقه، بیان کرد: طی خرداد ماه امسال شاهد از سرگیری فعالیت آب شیرین منطقه و ارائه خدمات مربوطه به صنایع و طرح‌ها شده‌ایم. لذا پیشتر ارائه زیرساخت‌های منطقه، عمدتا به راه‌اندازی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب معطوف شده بود که در حال حاضر سایر طرح‌ها نیز از این زیرساخت‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون در حال شتاب بخشیدن به ارائه زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاران منطقه هستیم.

شایان ذکر است که در این نشست محمد آقاجانلو و امیر خرمی شاد معاونان ایمیدرو به همراه منیژه غلامرضایی سرپرست مدیریت زیرساخت و مهدی شاه‌محمدی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو حضور داشتند، و وضعیت نیروی انسانی، فعالیت سرمایه‌گذاران، برنامه‌های آتی توسعه منطقه لامرد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.