چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
ورود ۹ واحد صنعتی چهارمحال به لیست سرمایه‌گذاری
06 مرداد 1400 - 15:04
شناسه : 15605
رییس طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ طرح اولویت‌دار صنعتی برای هدایت سرمایه‌گذاران علاقمند به فعالیت در استان آماده‌سازی و در سامانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان بارگذاری و معرفی شده است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بهنام خسروی رییس طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: برای راه‌اندازی این طرح‌ها به دو هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با اجرای طرح فوق برای ۹۰۵ نفر در استان اشتغال‌زایی فراهم می‌شود.

وی افزود: طرح‌های اولویت‌دار استان بر اساس سند آمایش سرزمین، اشباع یا غیراشباع بازار صادراتی، تامین مواد اولیه و نحوه فروش امکان‌سنجی شده است و هر سرمایه‌گذاری می‌تواند با مطالعه اطلاعات کامل این طرح‌ها آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری اعلام کند.

رییس طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تکمیل زنجیره‌های ارزش را از دیگر شاخص‌های مهم تعیین اولویت‌های سرمایه‌گذاری بخش صنعت استان برشمرد و گفت: زنجیره ارزش فولاد، نساجی بروجن، صنایع شیمیایی، صنایع کانی و فلزی در استان قابلیت تکمیل زنجیره تولید را دارد.

خسروی بیان کرد: تولید وافل در حوزه صنایع غذایی، تولید آجر‌های دولومیت در حوزه کانی‌ها، تولید کاغذ از سنگ در حوزه صنایع شیمیایی، تولید کمپرسور کولردار و کانتینر‌های یخچال‌دار در حوزه صنایع فلزی، تولید و تثبیت و تابیدگی پشم و تولید نخ فاستونی و تولید پارچه‌های فاستونی در صنایع نساجی از جمله عناوین طرح‌های اولویت‌دار صنعتی استان محسوب می‌شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه‌ بر ۹ طرح مذکور، ۲۱ طرح دیگر نیز با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی تدوین و در حال امکان‌سنجی و مشاوره است که به زودی در سامانه سرمایه‌گذاری بارگذاری خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.