شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
وزارت نفت خواستار صرفه‌جویی انرژی در زمستان شد
29 مهر 1400 - 10:54
شناسه : 19472
وزیر نفت در ابلاغیه‌ای به مدیران و معاون وزارت نفت خواستار صرفه‌جویی در مصرف انرژی در فصل زمستان شد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جواد اوجی وزیر نفت در ابلاغیه خود به مدیران عامل شرکت‌های اصلی، معاونان وزیر، مشاوران وزیر، مدیران عامل شرکت‌های تابعه صنعت نفت، مدیران واحدهای مستقل ستادی و روسای سازمان‌های تابعه خواستار کاهش مصرف انرژی شد. در ادامه متن کامل این ابلاغیه را می‌خوانید:

«با سلام،

یکی از چالش‌های پیش رو به‌خصوص در فصل سرما، نگرانی از کمبود گاز به علت مصرف نامتعارف آن در بخش خانگی است. با توجه به اینکه تمام تلاش وزارت نفت در زمستان تأمین گاز و سوخت مورد نیاز عموم مردم و به‌خصوص در بخش خانگی است، لذا از هم‌اکنون نسبت به آماده‌سازی و تمهیدات لازم برای استفاده بهینه‌ انرژی در کلیه ادارات، شرکت‌ها و شهرک‌های مسکونی تابعه و سایر مناطق و تاسیسات اعم از تعمیرات مورد نیاز، اصلاح و بروزرسانی موتورخانه‌ها، کاهش مصرف برق تا حد امکان، رعایت دمای رفاه ۲۲-۱۸ درجه در اماکن، خاموش بودن مولدهای انرژی در ایام تعطیل و … به منظور کمک به روند تامین مناسب انرژی و جلوگیری از کمبودهای احتمالی صورت پذیرد.

شایان ذکر است که آموزش‌های لازم به کلیه کارکنان نیز برای استفاده بهینه از انرژی تدوین و اجرایی شود. بدیهی است مسئولیت پیگیری و نظارت در این خصوص در شرکت‌ها بر عهده مدیریت توسعه منابع انسانی است.»
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.