چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
وصول ۹ هزار و ۹۹۳ میلیون ریال حقوق دولتی معادن کهگیلویه
28 مهر 1400 - 14:02
شناسه : 19426
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۹ هزار و ۹۹۳ میلیون ریال حقوق دولتی از بهره‌برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، دارا فرامرزی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۹ هزار و ۹۹۳ میلیون ریال حقوق دولتی از بهره‌برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۹۳ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به وجود ۷۹ فقره پروانه بهره‌برداری معدن در استان، افزود: این معادن با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۸۰ میلیارد ریال و اشتغال ۸۲۹ نفر، دارای بیش از یک میلیارد و ۶۲۷ میلیون تن ذخیره معدنی هستند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۳ فقره از این معادن فعال است که طی ۶ ماهه نخست امسال، نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن استخراج داشته‌اند و عمده مواد معدنی استان مواد اولیه سیمان، گچ، آهک، سنگ لاشه و مالون، مرمریت، بوکسیت، فسفات، سلستین، مارن و… است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.