پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
وضعیت پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان بررسی شد
21 خرداد 1401 - 12:54
شناسه : 28803
جلسه پیگیری وضعیت پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان با حضور جمعی از مدیران شرکت و با هدف بررسی و حل مسائل مختلف مربوط به پروژه‌ها برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جلسه پیگیری وضعیت پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان با حضور رضا طاهری رییس هییت‌مدیره، محمد نیکوکار قائم‌مقام مدیرعامل در امور بهره‌برداری و توسعه، میثم شهنیانی معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها و جمعی از مدیران، مشاوران و پیمانکاران در حوزه اجرای پروژه‌های توسعه شرکت فولاد خوزستان، روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید سلیمانی این شرکت برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: در جلسه یاد شده روند پیشرفت پروژه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت. پروژه ساخت خط و پست مقسم ۴۰۰ کیلوولت با پیشرفت ۹۵ درصدی در تابستان سال جاری تحویل شرکت برق منطقه‌ای خواهد شد.

وی افزود: پروژه ساخت کارخانه مگامدول آهن اسفنجی (زمزم ۳) با پیشرفت ۷۶ درصدی و با روند مثبتی در حال تکمیل است. مراحل طراحی بیسیک مگاپروژه پکیج اسلب عریض، تمام شده و طراحی تفصیلی آن در حال انجام است و به موازات این طرح، عملیات رفع معارضین و آماده‌سازی زمین اجرای پروژه در سایت فولادسازی و بخشی از عملیات اجرایی پروژه مانند ساخت کارگاه قالب زیگمنت جدید در حال انجام است.

شهنیانی بیان کرد: مراحل طراحی پروژه احداث اکسیژن شماره ۴ در حال انجام است و به موازات آن، بخشی از کارهای پروژه مانند اجرای کاندوئیت‌ها و کابل‌کشی مسیر تامین برق، اجرای مسیر پایپ رک لوله‌های ارسالی به شرکت، ساختمان اداری و کولینگ تاور در حال انجام است.

گفتنی است، در جلسه فوق تمامی ارکان اجرایی پروژه‌های یاد شده حضور داشته و نقاط قوت و قابل بهبود پروژه‌ها بررسی شد و رهنمودهای لازم از سوی رییس هیت‌مدیره در راستای رفع مشکلات و تسریع در روند اجرای پروژه‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.