چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
پرستاری نوعی عبادت است
28 آذر 1400 - 18:40
شناسه : 21990
مدیرعامل شرکت توسعه‌ آهن و فولاد گل‌گهر؛ به مناسبت روز پرستار و ایام ولادت باسعادت حضرت زینب(ص)، آیین تجلیل از پرستاران شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با حضور مدیرعامل، معاونان و جمعی از مدیران شرکت، رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان و مدیران عالی حوزه سلامت شهرستان سیرجان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
پ
پ

به‌گزارش اخبارفلزات، محمد محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه‌ آهن و فولاد گل‌گهر در آیین تجلیل از پرستاران شرکت، ضمن تقدیر از تلاش دلسوزانه پرستاران در دوران کرونا، اظهار داشت: پرستاری به نوعی عبادت است. یک پرستار از آسایش، راحتی و سلامتی خود مایه می‌گذارد تا جان بیماران را نجات دهد و این فداکاری خالصانه قابل‌ستایش است. لذا در دوران کرونا شاهد ازخودگذشتگی قشر پرستار بود‌ه‌ایم تا بتوانند با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر، با این ویروس منحوس مبارزه کنند.

تقدیر رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان از شرکت توسعه گل‌گهر

غلامعباس محمدی رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز تلاش پرستاران را غیرقابل‌جبران خواند و گفت: ایثاری که پرستاران در دوران کرونا انجام داده‌اند به‌هیچ‌وجه قابل جبران نیست و تنها خداوند متعال می‌تواند قدر زحمات و رشادتی را که پرستاران در این ایام از خود به خرج دادند بشناسد و جبران کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمک‌ها و حمایت‌های شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و سایر شرکت‌های منطقه در ایام کرونا قابل تقدیر است و توانستند در این مدت کمک شایانی به حوزه بهداشت و درمان انجام دهند.

گفتنی است، در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس و تندیس یادبود از پرستاران شاغل در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر تجلیل شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.