پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
پروژه احداث واحد خردایش به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
31 مرداد 1402 - 15:05
شناسه : 35572
مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان: مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان گفت: پروژه احداث واحد خردایش پیش فرآوری و کوبینگ خشک به ظرفیت پنج میلیون تن با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، تا پایان آبان ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
ارسال توسط : منبع : تابناک
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، مهدی بهرامی در جریان بازدید فرماندار سیرجان و هیئت همراه در رابطه با پروژه‌های در دست اجرای شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، بیان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از دو پروژه احداث کارخانه کنسانتره و گندله‌سازی هر کدام به ظرفیت سالانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن ضمن تکمیل زنجیره فولاد، برای ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

علی یعقوبی‌پور، فرماندار سیرجان در بازدید از پروژه‌های شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، حمایت از شرکت‌های معدنی و صنعتی را از اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: با توجه به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «مهار تورم و رشد تولید»، می‌کوشیم تا از حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های معدنی و صنعتی ضمن بهره‌وری بهینه از معادن، زمینه اشتغال حداکثری جوانان شهرستان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان به صورت مستمر و با هدف حمایت و رفع موانع تولید در دستور کار است، تصریح کرد: پتانسیل‌های خوبی در شهرستان در بخش‌های صنعت و معدن وجود دارد که در صورت حمایت و توجه بیشتر می‌توانیم زنجیره تولید را برای اشتغال‌‎زایی در مجموعه فولاد، کامل و با رشد تولید، منافع بیشتری را برای مردم ایجاد کنیم.

بر اساس این گزارش، فرماندار سیرجان به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان سیرجان از  پروژه‌های در دست اجرای شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.