چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پی قهرمانی تیم فوتبال ساحلی
22 خرداد 1401 - 13:22
شناسه : 28896
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت:‌ قهرمانی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در مسابقات جهانی فوتبال ساحلی کارگری ایتالیا، خبری امیدبخش بوده که حاصل برنامه‌ریزی‌های مدون و تلاش مستمر بازیکنان و دست‌اندرکاران ورزش فولاد هرمزگان است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در فینال جام جهانی کارگری با برتری قاطع ۶ بر ۰ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا میزبان بازی‌ها، مقتدرانه به پیروزی رسید و قهرمان جهان شد. در دیدار پایانی جام جهانی فوتبال ساحلی کارگری به میزبانی شهر چرویا ایتالیا، تنها نماینده ایران یعنی تیم فولاد هرمزگان با نتیجه قاطع ۶ بر صفر تیم ایتالیا میزبان مسابقات را شکست داد و قهرمان شد؛ شاگردان مجتبی ذاکری در مرحله نیمه نهایی نیز تیم آفریقا  را ۱۲ بر یک شکست داده بودند.

تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان با ترکیب مجتبی ذاکری سرمربی، مرتضی طیاری مدیر تیم، محمد کارگران مدیریت ورزش، عمران ارجنگی، افشین آشیان، میلاد قنبری، حجت اربابی، اصغر آذغ، مهران پایدار، رضا صفریان، علی ذاکری و علی رستمی بازیکنان به این مسابقات اعزام شدند. مسابقات فوتبال ساحلی جام جهانی کارگران در روزهای ۱۸ تا ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱، به میزبانی ایتالیا برگزار شد.

در پی قهرمانی تیم فوتبال ساحلی این شرکت در جام جهانی فوتبال ساحلی کارگری ایتالیا، عطاالله معروفخانی
مدیرعامل فولاد هرمزگان، پیام تبریکی صادر کرد که در ادامه متن کامل آن را می‌خوانید: قهرمانی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در مسابقات جهانی فوتبال ساحلی کارگری ایتالیا، همزمان با روز پر برکت میلاد ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)، خبری امیدبخش بود که حاصل برنامه‌ریزی‌های مدون و تلاش مستمر بازیکنان و دست‌اندرکاران ورزش فولاد هرمزگان است و این نوید را به تصمیم‌گیران ورزش فولاد هرمزگان می‌دهد که حمایت از ورزش کارگری علاوه بر ارتقای سلامت کارکنان، می‌تواند آوازه فولاد هرمزگان و ایران اسلامی را به گوش جهانیان برساند. این قهرمانی شیرین را به بازیکنان، کادر فنی، کارکنان فولاد هرمزگان و مردم شریف استان هرمزگان تبریک عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.