سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
26 اردیبهشت 1401 - 18:12
شناسه : 27850
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی پیامی، فرارسیدن روز ارتباطات و روابط‌‌عمومی را به کارکنان و فعالان این حوزه در شرکت مس و سایر مجتمع‌های زیرمجموعه، تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایرن طی پیامی، فرارسیدن روز ارتباطات و روابط‌‌عمومی را گرامی داشت و به کارکنان و فعالان این حوزه در شرکت مس و سایر مجتمع‌های زیرمجموعه، تبریک گفت که در ادامه متن کامل این پیام را می‌خوانید:

 به نام خداوند جان و خرد

۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات، یکی از متفاوت‌ترین روزهای تقویم و پاسداشت آن، بسیار مهم و ضروری است؛ چراکه افزایش آگاهی از طریق توسعه ارتباطات به دست می‌آید و همین دستاورد، آگاهی و دانش که ثمره گسترش ارتباطات است، جامعه را گامی به پیش می‌برد. بدون تردید، چنین دستاوردی در طی این سال‌ها، مرهون کوشش خستگی‌ناپذیر اصحاب ارتباطات است که با وجود شرایط دشوار کاری، دمی هم از تلاش و کوشش باز نایستاده‌اند. آن‌ها با اقدامات جهادی و انقلابی، همیشه خط مقدم حضور داشته و برای آگاهی‌بخشی به هم‌وطنان حضوری پررنگ دارند.

تنظیم صحیح ارتباطات درون و برون‌سازمانی چه در عرصه داخلی و چه در فضای بین‌المللی، بر دوش دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها است. بدون تردید، سازمان موفق با روابط عمومی به‌ روز و استاندارد، می‌تواند نقش ارزنده‌تری ایفا کند. بدیهی است این نقش برای شرکت‌های بزرگ با توجه به وجود ذی‌نفعان متعدد بسیار مهم تلقی می‌شود.

همین که به تعبیر رهبری روابط عمومی‌ها ببینند خلاءهایی که وجود آن‌ها را ضروری کرده است چیست، می‌تواند نقش آن‌ها را برجسته کند. پس ضروری است که فعالان این بخش از سازمان‌ها ضمن پاسخ به چرایی وجود و حضور خود، هر روز ایده و نگاه جدیدی به نحوه ارتباطات با جامعه، همکاران و دی‌نفعان داشته باشند.

در پایان، ضمن تقدیر و تجلیل از تمامی اصحاب ارتباطات کشور، از تلاش ارزنده و شاخص همکاران روابط عمومی ستاد و مجتمع‌های شرکت ملی صنایع مس ایران که در تمام این سال‌ها، نقش مهمی در معرفی موفقیت‌ها و درخشش این شرکت ایفا کردند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.