جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
پیام تبریک مدیرعامل «ومعادن» به مناسبت هفته روابط‌عمومی
25 اردیبهشت 1401 - 16:18
شناسه : 27812
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات طی پیامی، هفته روابط‌‌عمومی را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ومعادن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، طی پیامی، هفته روابط‌عمومی را تبرک گفت. در ادامه متن کامل این پیام را می‌خوانید:

جهان بدون ارتباطات، به دهکده‌ای متروک و خالی از سکنه می‌ماند که سرنوشتی جز سکون و سکوت نخواهد داشت. زندگی، مجموعه‌ای به‌ هم‌ پیوسته از پیام، تماس، اتصال و ارتباط بوده و هر خلقت و تولدی در هستی، حاوی پیامی از جانب پروردگار بی‌همتا است؛ پیامی با این محتوا که خالق جهان همچنان به رشد و تعالی بشر و دیگر موجودات امیدوار است.

هفته‌ روابط‌عمومی و روز جهانی ارتباطات، فرصتی است تا کیفیت روابط انسانی را بازنگری کنیم و برای محکم کردن پایه‌های ارتباطات در گستره‌ فردی، سازمانی و اجتماعی در راستای نیل به اهداف متعالی، قدمی برداریم. ۲۷ اردیبهشت ماه، وقت مبارکی است برای یادآوری تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی کارشناسان و فعالان عرصه‌ روابط‌ عمومی که اگر نباشند، میوه‌های باغ صنعت، معدن و دیگر بخش‌های تولید و اقتصاد به ثمر نمی‌رسد و از چشم‌ها پنهان می‌ماند.

این روز ارزشمند را به تمام عزیزان شاغل در روابط‌‌عمومی سازمان‌ها، موسسات، تشکل‌ها و رسانه‌ها به ویژه کارکنان خدوم روابط‌عمومی‌های صنعت و معدن، صمیمانه تبریک گفته و از خدای منان توفیق روزافزون آن‌ها را خواستارم.

اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.