پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
پیشرفت قابل ملاحظه پروژه انتقال آب خلیج فارس
28 مرداد 1402 - 16:01
شناسه : 35553
رئیس هیئت عامل ایمیدرو مطرح کرد: رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: انتقال آب خلیج فارس به استان اصفهان، جبران بخشی از دغدغه مردم، مسئولان و رهبری است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، محمدرضا موثقی‌نیا در جریان بازدید از تجهیز کارگاه طرح انتقال آب خلیج فارس با بیان این مطلب، تصریح کرد: خط سه در فاز نخست، آب را از سیرجان به اصفهان انتقال می‌دهد. امیدواریم آب در اولین فرصت، به صنایع منطقه و مردم برسد و درنتیجه بخشی از دغدغه‌هایی که سال‌هاست مردم شریف اصفهان، مسئولان و رهبری از وضعیت آب دارند، با اجرای این طرح جبران شود.

وی با بیان اینکه خط سه انتقال آب خلیج فارس از سال گذشته تاکنون پیشرفت مناسبی داشته است، عنوان کرد: امیدواریم در بازدید بعدی، طرح به پایان رسیده باشد و صنایع مهمی در استان اصفهان همچون فولاد مبارکه، پالایشگاه و ذوب آهن از آب حاصل از این خط بهره‌مند شده باشند. با بهره‌برداری از خط مذکور، نیاز صنایع منطقه اصفهان به استفاده از شبکه آب‌رسانی شهر مرتفع خواهد شد.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با بیان اینکه اجرای خط سه انتقال آب خلیخ فارس، از نظر فناوری نقطه گلوگاهی خاصی ندارد، مطرح کرد: مسائل موجود در این طرح، تامین به‌موقع مالی و ورق و لوله در کشور است.

موثقی‌نیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مدیرعامل شرکت ایمواسکو و مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، امیدواریم هم تامین مالی طرح به نقطه مطلوب برسد و هم شاهد همکاری مستمر و مطلوب‌تر سازندگان ورق و لوله باشیم تا طرح انتقال آب در زمان‌بندی تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.