پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
پیشرفت چشمگیر عملیات اجرایی احداث کارخانه استحصال طلای سقز
24 تیر 1402 - 16:56
شناسه : 34974
مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان عنوان کرد: مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان گفت: با اقدامات اخیر تیم فنی مجموعه، و به‌کارگیری راهکارهایی در چهارچوب قرارداد منعقده با پیمانکار «EPC» کارخانه، در ماه‌های آتی، شاهد پیشرفت چشمگیر در این حوزه خواهیم بود.
ارسال توسط : منبع : شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲، جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ماه شرکت توسعه معادن طلای کردستان با حضور علی محمودی، عضو موظف هیئت مدیره، سیدمحمد صابر پرورش، معاون امور شرکت‌ها، محمدرضا رضوانیان‌زاده، مدیر امور پروژه‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، مقداد مجدی، مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدر تامین برگزار شد.

مجدی در این جلسه، عملکرد فنی و مالی سه ماهه این شرکت را در حوزه‌های سه‌گانه کارخانه، اکتشاف و استخراج معدن تشریح کرد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌های اعلامی در پایان سال گذشته، در سه ماهه ابتدایی امسال به همت تمام مدیران شرکت و در یک کار گروهی، کارنامه نسبتا موفقی در حوزه اجرایی پروژه‍‌های تعریف شده برای مجموعه طلای کردستان داشته‌ایم، گفت: در حوزه اکتشاف معدن و در راستای هم‌افزایی با شرکت‌های هم‌گروه هلدینگ، دو قرارداد همکاری با شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین با تخصیص سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی جهت انجام ۱۰ هزار متر حفاری در معدن طلای قلقله سقز منعقد شد و عملیات اجرایی آن از اواخر خرداد ماه آغاز شده است. در حوزه استخراج نیز مرحله اول فرایند انتخاب پیمانکار ذی‌صلاح با برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای اجرا شد و امیدواریم در دو ماه آتی، انتخاب و استقرار پیمانکار این حوزه نیز نهایی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان در ادامه با اشاره به تاکیدات مکرر مدیرعامل هلدینگ صدر تامین مبنی بر توجه ویژه به پروژه‌های طلایی، عنوان کرد: در راستای همین استراتژی، علاوه بر تسریع در روند احداث کارخانه استحصال طلا، توسعه فعالیت‌های اکتشافی در محدوده معدن طلای قلقله با هدف افزایش ذخیره قطعی معدن و تضمین خوراک کارخانه در دستور کار شرکت قرار دارد. همچنین پیگیری‌های جدی جهت اضافه شدن محدوده‌های معدنی مجاور به مجموعه معادن شرکت در حال انجام است.

در پایان، مدیران و حاضران در جلسه ضمن تشکر از زحمات مدیران شرکت توسعه معادن طلای کردستان، بر حمایت همه‌جانبه از پروژه‌های طلایی تاصیکو با هدف حداکثرسازی منافع سهام‌داران و کسب رضایت سایر ذی‌نفعان تاکید کردند.

شرکت توسعه معادن طلای کردستان در سال ۱۳۹۲ تاسیس و در حال حاضر با سرمایه ثبتی ۱۰ میلیارد تومان و با هدف بهره‌برداری از معادن طلای واقع در شهرستان سقز، استان کردستان مشغول به فعالیت است. ماموریت این شرکت اکتشاف، استخراج، فرآوری کانی‌های فلزی و غیرفلزی با تاکید بر صنعت فلزات گران‌بها با رعایت قوانین زیست‌محیطی، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقای حقوق ذی‌نفعان و سهام‌داران است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.