چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
پیکان صعود بورس، سقوط کرد
07 اردیبهشت 1401 - 15:34
شناسه : 27110
شاخص کل بورس که در ساعات میانی معاملات امروز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه، توانسته بود تا یک میلیون و 526 هزار واحد صعود کند، در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و 521 هزار واحد ایستاد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس با یک هزار و ۴۳۴ واحد کاهش، تا رقم یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد کاهش یافت. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن با یک هزار و ۳۷۷ واحد افزایش، به رقم ۴۱۱ هزار و ۶۸۹ واحد رسید. در این بازار ۶۸۵ هزار معامله به ارزش ۶۱ هزار و ۸۴۲ میلیارد ریال انجام شد.

«گروه مپنا»، «شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر»، «پالایش نفت تهران» و «شرکت فولاد خوزستان»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل «پالایش نفت اصفهان» و «گروه سرمایه‌گذاری تامین»، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز ۱۵ واحد افزایش یافت و رقم ۲۰ هزار و ۹۱۶ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۹۴ هزارمعامله به ارزش ۶۶ هزار و ۵۳۸ میلیارد ریال انجام شد.

لازم به ذکر است که «صنعتی مینو»، «پتروشیمی زاگرس» و «اعتباری ملل» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «تولید نیروی برق دماوند»، «پتروشیمی تندگویان» و «سرمایه‌گذاری سباتامین»، بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص فرابورس ایران گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.