سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
پیگیری مشکلات معدن سرب و روی گیچرکوه بهاباد
08 اردیبهشت 1401 - 12:11
شناسه : 27147
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، در سفر به بهاباد با حضور در معدن سرب و روی گیچرکوه این شهرستان، ضمن بازدید از عمق ۱۲۰ متری این معدن، در جمع کارگران و کارکنان حضور یافت و مشکلات را بررسی و در پایان زحمات آن‌ها را ارج نهاد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف معدن سرب و روی گیچرکوه بهاباد، مسائل پیش روی آن را در زمینه برق‌رسانی، مشکلات رفاهی، ایمنی و حقوقی کارگران بررسی کرد و اظهار داشت: با هماهنگی و تلاش همه مسئولان شهرستان و کمک مدیران استان، برای رفع مشکلات این بخش معدنی اقدامات لازم به زودی انجام خواهد شد.

وی همچنین با تبریک هفته کارو کارگر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های جهادگونه کارگران معدن گیچرکوه بهاباد در عمق ۱۲۰ متری زمین، افزود: چرخ‌های اقتصاد جامعه به دستان توانمند کارگران به چرخش در آمده و این قشر پایه و اساس توسعه کشور هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، در پایان تامین بیمه کارگری و معیشت را از ضروری‌ترین نیازها و اولویت‌های اداره کار دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات کارگران به هیچ عنوان مورد غفلت قرار نمی‌گیرد و رسیدگی به موقع به آن‌ها، رسالت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.