چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
چادرملو حامی سیل‌زدگان یزد
12 اردیبهشت 1401 - 10:20
شناسه : 27266
با دستور ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و همچنین تاکید مهدی حسین‌پور مدیر مجتمع صنعتی چادرملو، تعداد دو دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، سه دستگاه کمپرسی و اقلامی شامل آب‌معدنی، پتو و وعده غذایی گرم با حضور میدانی پرسنل این شرکت، برای کمک به روستای سیدمیرزا یزد ارسال شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی مجتمع صنعتی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مسیرها و راه‌های فرعی روستای سیدمیرزا از بخش مرکزی استان یزد واقع در دهستان فهرج، به دلیل جاری شدن سیلاب در روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه سال جاری، تخریب و منازل بعضی از اهالی این روستا دچار آب‌گرفتگی شد که تیم مدیریت بحران مجتمع صنعتی چادرملو، جهت پاک‌سازی معابر، بازگشایی مسیرها و احداث سیل‌بند جهت جلوگیری از بروز مجدد شرایط بحرانی، در محل حضور دارند.

به دستور ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و تاکید مهدی حسین‌پور مدیر مجتمع صنعتی چادرملو، تعداد دو دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، سه دستگاه کمپرسی و اقلامی شامل آب‌معدنی، پتو و وعده غذایی گرم با حضور میدانی پرسنل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، برای کمک به روستای سیدمیرزا یزد ارسال شد.

شایان‌ ذکر است که در مناطق دیگر همانند روستای سروسفلی هم که دچار سیلاب شده بود، این ماشین‌آلات سنگین شرکت، جهت خدمات‌رسانی به مردم این مناطق اعزام شدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.