چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
چراغ قرمز بورس روشن شد
29 خرداد 1401 - 19:50
شناسه : 29229
شاخص کل بورس در معاملات امروز یکشنبه 29 خرداد ماه، روند نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و ۵۴۵ هزار واحد ایستاد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، شاخص کل بورس امروز شنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، با یک هزار و ۷۷۰ واحد کاهش، در رقم یک میلیون و ۵۴۵ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن، ۱۷۸ هزار واحد افزایش یافت و به رقم ۴۲۵ هزار  و ۳۶۰ واحد رسید. در این بازار ۴۴۳ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال انجام شد.

شاخص‌های «پتروشیمی نوری»، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه»، «پالایش نفت اصفهان» و « شرکت ملی صنایع مس ایران» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل، نمادهای «مبین انرژی خلیج‌فارس»، «پتروشیمی پارس» و «بانک ملت» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۱۴۶ واحد کاهش به کانال ۲۰ هزار واحد عقب‌گرد کرد و در رقم ۲۰ هزار و ۹۶۳ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۱ هزار معامله به ارزش ۲۴ هزار و  ۹۳۳ میلیارد ریال انجام شد.

«بیمه پاسارگاد»، «بانک دی»، «پتروشیمی زاگرس»، «آهن و فولاد غدیر ایرانیان» و «سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل، «تولید نیروی برق دماوند» و «گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.