چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
چراغ قرمز بورس روشن شد
04 اردیبهشت 1401 - 14:56
شناسه : 26985
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد؛ به طوری که شاخص کل بورس امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه 1401، بیش از هفت هزار واحد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل بورس با هفت هزار و ۴۸۸ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۵۰۴ هزار واحد سقوط کرد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن ۹۸۳ واحد افزایش یافت و رقم ۴۰۲ هزار و ۴۱۴ واحد را به ثبت رساند.

در این بازار، ۵۴۴ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال انجام شد. «فولادمبارکه اصفهان»، «گسترش نفت و گاز پارسیان»، «پالایش نفت تهران»، «شرکت ملی صنایع مس ایران»، «پالایش نفت بندرعباس»، «پالایش نفت اصفهان» و «بانک ملت» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

طی معاملات امروز، شاخص کل فرابورس با ۱۶ واحد کاهش روی رقم ۲۰ هزار و ۷۴۶ واحد ایستاد. در این بازار ۲۷۴ هزار معامله انجام شد که ۲۷ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال ارزش داشت. «پتروشیمی زاگرس»، «گروه توسعه مالی مهر آیندگان»، «پتروشیمی تندگویان» و «پالایش نفت لاوان» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی و در مقابل «سرمایه‌گذاری سباتامین»، «تولید نیروی برق دماوند»و «مجتمع جهان فولاد سیرجان» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس ایران داشتند.

گفتنی است، در بازار امروز، ۱۴۵ نماد به ارزش چهار هزار و ۳۵۹ میلیارد ریال صف خرید و ۲۶ نماد به ارزش ۲۷۳ میلیارد ریال صف فروش بودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.