چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
چراغ قرمز بورس روشن ماند
21 خرداد 1401 - 15:00
شناسه : 28813
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بورس امروز شنبه 21 خرداد ماه 1401، با دو هزار و 11 واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۸ هزار واحد ایستاد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱، با دو هزار و ۱۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۸ هزار واحد ایستاد و شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز یک هزار و ۵۳۶ واحد کاهش یافت و رقم ۴۱۹ هزار و ۸۶۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۹۶ هزار معامله به ارزش ۳۳ هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال انجام دادند.

شاخص‌های «صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس»، «شرکت ملی صنایع مس ایران» و «پتروشیمی شازند»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «ایران‌خودرو»، «بانک صادرات ایران»، «بانک تجارت» و «معدنی و صنعتی چادرملو» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس داشتند.

شایان ذکر است که شاخص کل فرابورس نیز با کاهشی ۳۰ واحدی، رقم ۲۰ هزار و ۹۱۵ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۸۵ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۷۲۹ میلیارد ریال انجام شد. «مجتمع جهان‌ فولاد سیرجان»، «نفت ایرانول»، «گروه توسعه مالی مهر آیندگان»، «بهمن‌دیزل» و «پخش البرز»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «تولید نیروی برق دماوند» و «بیمه دی» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.