چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کارخانه سرب و روی مهدی‌آباد در انتظار احداث
03 تیر 1400 - 12:41
شناسه : 14257
مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد در جریان بازدید جمشید ملارحمان عضو هیات عامل ایمیدرو و امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح به بیش از 58 درصد رسیده است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین صفری مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد در جریان بازدید اظهار داشت: در حال حاضر، فاز نخست احداث کارخانجات فراوری سرب و روی مهدی آباد در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد. لذا طبق برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده این طرح تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

تحریم مانع اجرای طرح مهدی‌آباد نشد

امیر طاهرزاده مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز در این جلسه گفت: به رغم مشکلات عدیده ناشی از تحریم‌ها، تامین مالی طرح سرب و روی مهدی آباد به موقع صورت گرفت و پیشرفت این طرح متناسب با برنامه زمان‌بندی است. در این راستا از مدیران سرمایه‌گذار این مجتمع جای تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: همچنین، در این مدت، تعامل مطلوب و سازنده‌ای بین بخش خصوصی واقعی و دولت انجام گرفت که ضروری است این همکاری تداوم یابد.

گفتنی است، حامد عسکری‌زاده معاون طرح و برنامه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و علی اصغر جوکاریان مدیریت حراست این شرکت در بازدید مذکور حضور داشتند.

شایان ذکر است که معدن سرب و روی مهدی‌آباد واقع در استان یزد از بزرگ‌ترین معادن سرب و روی جهان است که با احداث کارخانجات فراوری در این مجتمع، حدود ۲٫۵ درصد فلز روی جهان در آن تولید خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.