سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
کاشت صدها نهال در مجتمع چادرملو
16 اسفند 1400 - 9:49
شناسه : 25443
همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری طی مراسمی با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان و امام جمعه و دیگر مسئولین اردکان، صدها اصله درختان مثمر در مجتمع صنعتی چادرملو غرس شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت الاسلام شاکر امام جمعه اردکان با بیان اینکه در دین اسلام توصیه به درختکاری شده است، اظهار داشت: ایجاد فضای سبز در سرنوشت فردی و اجتماعی انسان موثر بوده و این بسیار پسندیده است که در کنار توسعه صنعت در ایجاد فضای سبز به منظور ارتقا شاخص‌های زیست محیطی هم اهتمام ورزیم.

محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی استان یزد، ایجاد کمربند سبز توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو را اقدام بسیار ارزنده‌ای برشمرد و افزود: با آغاز پویش «ایران سرسبز» ۱۰۰هزار اصله درخت زیتون توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به استان یزد تخصیص داده شد و به این مناسبت پویش نهال‌کاری «ایران سرسبز، ایران قوی» با شعار هر ایرانی یک نهال، هر شهید هزار اصله درخت اجرایی خواهد شد.

در پایان این مراسم مدیر کل منابع طبیعی استان؛ با اهدای لوح تقدیر از اقدامات ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به جهت نقش موثر ایشان د‌ر این پویش تقدیر کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.