چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کانادا در مقابل استرالیا جهت جایگزینی در بازار زغال کک شو چین
30 آذر 1399 - 7:09
شناسه : 3560
رویترز گزارش داد: شرکت معدنی Miner Teck اعلام کرد که پس از اعلامیه اتحادیه کارگری که گفته اعتصاب علیه مالک شرکت سرمایه گذاری ترمینال‌های Westshore آغاز می‌شود، در حال آماده شدن برای تعطیلی احتمالی یک پایانه کلیدی صادرات زغال سنگ در ساحل غربی کانادا است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از کیوان جعفری طهرانی، این شرکت اعلام کرد که پس از انعقاد قرارداد قبلی و منقضی شدن دو قرارداد دیگر در تاریخ ۳۱ ژانویه، چندین ماه با اتحادیه کارگری در حال مذاکره بر سر یک قرارداد جمعی جدید بوده است.
این شرکت گفت در حالی که مذاکرات بیشتری برنامه ریزی شده است، بر اساس این اعلامیه اعتصاب، کار را در ۱۹ دسامبر متوقف خواهد کرد و منجر به تعلیق کامل فعالیت ها می شود.
تحلیلگران Scotiabank در یادداشتی اعلام کردند این ترمینال برای حجم زغال سنگ Teck کلیدی است چراکه انتظار نمی رود ارتقا ترمینال Neptune متعلق به این معدنکار کانادایی تا پایان سه ماهه اول سال آینده به پایان برسد.
سخنگوی شرکت Chris Stannell گفت اگر اعتصابات ادامه یابد، Teck در حال ارزیابی تأثیرات احتمالی و فراهم کردن استراتژی های تعدیل و کاهش تاثیر، از جمله توانایی حمل دریایی از طریق پایانه های دیگر است.
وی به پایانه Neptune این شرکت و ترمینال های Ridley متعلق به هلدینگ Riverstone Holdings LLC، گروه AMCI و Lax Kw’alaams و Metlakatla First Nations اشاره کرد.
وی گفت: امیدواریم که یک توافق عادلانه و منطقی برای هر دو طرف در اسرع وقت حاصل شود. ما در حال حاضر موجودی در بندر داریم و به طور معمول بارگیری کشتی ها را ادامه می دهیم.
براساس اعلام وب سایت این شرکت، ظرفیت این ترمینال ۳۳ میلیون تن است و شرکت Tec برای بهره بردن از محدودیت واردات از استرالیا، حمل زغال سنگ مورد نیاز فولادسازان به چین را افزایش داده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.