چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کاهش قیمت جهانی طلا
24 آذر 1399 - 9:45
شناسه : 3305
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه با آغاز ارسال اولین محموله‌های واکسن فایزر و بایون‌تک، برای توزیع در آمریکا کاهش یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه با آغاز ارسال اولین محموله‌های واکسن فایزر و بایون‌تک، برای توزیع در آمریکا افت کرد. این در حالی است که پیش از این قیمت طلا با امید به بسته کمک کرونایی جدید آمریکا رشد کرده بود.
ارسال محموله‌های واکسن فایزر و بایون‌تک پس از آن آغاز شد که اداره غذا و داروی آمریکا مجوز استفاده اضطراری از آن را تایید کرد.
سرمایه‌گذاران امیدوار هستند با آغاز توزیع واکسن کرونا ریکاوری اقتصادی آمریکا سرعت بیشتری بگیرد. این باعث شد تا روحیه سرمایه‌گذاران برای خرید دارایی‌های ریسک‌داری مانند سهام تقویت شده و قیمت دارایی‌های امنی مانند طلا افت کند.
تا ساعت ۱۰:۰۵ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۰.۳۹ درصد یا ۷.۱۲ دلار کاهش یافت و به یک هزار و ۸۳۳.۴۰ دلار رسید.
بر اساس گزارشی از مهر، قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم ۰.۴۰ درصد یا ۷.۳۰ دلار افت کرد و به یک هزار و ۸۳۶.۳۰ دلار بازگشت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.