چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کاهش یک میلیون واحدی شاخص بورس
20 دی 1400 - 14:32
شناسه : 22871
براساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات در رقم یک میلیون و 336 هزار واحد ایستاده بود، اما در ساعات میانی روندی نزولی به خود گرفت و تا یک میلیون و 330 هزار واحد کاهش یافت. این شاخص در ساعات پایانی رو به صعود رفت و با اینکه کمی افزایش یافت، اما نتوانست رقمی که ساعات ابتدایی معاملات به دست آورده بود را دوباره اخذ کند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس با ۴۱۸۰ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۳۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۱۰۹۹ واحد نزول کرد و به رقم ۳۵۲ هزار و  103 واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۳۴۹ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۸۰ نماد بورسی مثبت و ۲۰۹ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی پارس، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ایران خودرو و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم با ۹۹ واحد کاهش تا رقم ۱۸ هزار و ۱۸ واحد نزول کرد. معامله‌گران این بازار ۱۶۴ هزار معامله به ارزش ۱۴۲۵ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۴۰ نماد فرابورسی مثبت و ۱۵۵ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول، صنعتی مینو، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، تولید نیروی برق دماوند، صنایع پتروشیمی تخت جمشید و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایران گذاشتند. ۵۴ نماد به ارزش ۱۳۷۲ میلیارد ریال صف خرید و ۸۳ نماد به ارزش ۳۱۰۷ میلیارد ریال صف فروش بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.