چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کاهش ۱۰٫۵ درصدی تولید فولاد خام چین
30 فروردین 1401 - 17:58
شناسه : 26863
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تولید فولاد خام چین طی سه ماهه نخست سال 2022 میلادی، شاهد افت 10.5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی، میزان تولید فولاد خام چین به ۲۴۳ میلیون و ۳۸۰ هزار تن رسید که حاکی از افت ۱۰٫۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱ میلادی است.

میزان تولید فولاد خام چین طی ماه مارس ۲۰۲۲ میلادی، به ۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تن رسید که شاهد کاهش ۶٫۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود. این در حالی است که تولید روزانه طی ماه مارس سال جاری میلادی با رشد ۶٫۴ درصدی نسبت به ماه پیش از آن به دو میلیون و ۸۴۸ هزار تن افزایش یافت.

تولید آهن

میزان تولید آهن خام چین نیز طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی، با افت ۱۱ درصدی به ۲۰۰ میلیون و ۹۱۰ هزار تن کاهش یافت. تولید این محصول در چین طی ماه مارس سال جاری میلادی، با افت ۶٫۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به هفت میلیون و ۱۶۰ هزار تن رسید.

گفتنی است، میزان تولید روزانه آهن خام در این کشور طی مدت یاد شده به دو میلیون و ۳۱۰ هزار تن رسید که حکایت از رشد ۳٫۱ درصدی نسبت به ماه پیش از آن دارد؛ علت افزایش تولید فولاد و آهن چین در ماه مارس، آغاز به کار کارخانه‌های ذوب پس از پایان محدودیت‌های تولید زمستانی در ۱۵ ماه مارس عنوان شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.