چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کاهش ۱۸۲ دلاری قیمت مس
27 اسفند 1399 - 12:02
شناسه : 9228
روز سه‌شنبه 26 اسفند ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین 182 دلار کاهش داشت و به هشت هزار و 966 دلار رسیده است.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، قیمت مس در روز ۲۶ اسفند ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه ۲ درصد افت داشت و نسبت به هفته پیشین ۰٫۸ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۹۶۶ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه، ۱٫۸ درصد، معادل ۱۶۶ دلار نسبت به روز معاملاتی پیش افت داشت. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش ۰٫۹ درصد افزایش داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه، با افزایش ۱۱ هزار و ۲۵۰ تنی از ۹۲ هزار و ۶۵۰ تن به ۱۰۳ هزار و ۹۰۰ تن رسید.

نمودار ۲ وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، در روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به دوشنبه، با افزایش ۱۶ دلار و برابر با منفی ۹ دلار بر تن گزارش شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.