چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
کاهش ۳٫۳ درصدی قیمت مس
22 تیر 1401 - 12:03
شناسه : 30246
روز سه‌شنبه 21 تیر ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 252 دلار کاهش یافت و به هفت هزار و 370 دلار و 50 سنت رسید.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۲۰ تیر ماه، ۳٫۳ درصد معادل ۲۵۲ دلار و ۵۰ سنت نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، 5.6 درصد افت را تجربه کرد و به هفت هزار و ۳۷۰ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۲۰ تیر ماه، هفت هزار و ۶۲۳ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه، ۳٫۲ درصد معادل ۲۴۲ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۵٫۳ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه، با کاهش یک هزار و ۳۲۵ تنی، از ۱۳۳ هزار و ۱۰۰ تن به ۱۳۱ هزار و ۷۷۵  تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۳ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۲۰ تیر ماه با افزایش ۱۱ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.