چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کاهش ۳۸ هزار واحدی شاخص بورس
20 مهر 1400 - 13:45
شناسه : 19067
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند حرکت بازار سرمایه امروز هم مانند روزهای گذشته کاهشی بود و شاخص کل بورس بیش از ۳۸ هزار واحد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۳۸ هزار و ۷۷۲ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۱۸ واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۱۲هزار و ۱۸۴ واحد کاهش یافت و رقم ۴۰۱ هزار و ۵۷۴ واحد را ثبت کرد. همچنین معامله‌گران این بازار ۵۶۱ هزار معامله به ارزش ۴۸ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، فولادمبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل‌گهر و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران هم با ۳۵۰ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۴۸۴ واحد ایستاد. معامله گران این بازار ۳۹۲ هزار معامله به ارزش ۶۸ هزار و ۸۴۹ میلیارد ریال انجام دادند.

گفتنی است، پلیمر آریاساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان و سهامی ذوب‌آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.