پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
کسب رکوردی جدید در تولید کنسانتره سنگ‌آهن چادرملو
01 تیر 1400 - 17:29
شناسه : 14127
مدیر مجتمع معدنی چادرملو گفت: این شرکت طی نخستین ماه از سال جاری موفق به تولید یک میلیون و 139 هزار 406 تن کنسانتره سنگ‌آهن شد که رکوردی بی‌سابقه در تولید این شرکت به شمار می‌آید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو اظهار داشت: به‌منظور تحقق فرمایشات رهبر معزز انقلاب که امسال را سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری کرده‌اند و با اعمال مشوق‌های انگیزشی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، با همراهی و همکاری بی‌نظیر نیروهای فعال در شرکت موفق شده‌ایم در خرداد ماه سال گذشته با ثبت رکورد بی‌سابقه تولید یک میلیون و ۱۳۹ هزارو ۴۰۶ تن کنسانتره سنگ‌آهن، افتخار دیگری برای شرکت کسب نمائیم.

وی افزود: طی سه ماهه اول سال جاری نیز علاوه بر ثبت رکورد تولید سه میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۷۲ تن کنسانتره سنگ‌آهن که ۸ ،۱۷ درصد نسبت به تولید سال گذشته و ۲۸،۹۴ درصد نسبت به برنامه پیش‌بینی شده افزایش داشته است، موفق شده‌ایم مصرف آب را نیز ۲۱،۲۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهیم.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو در پایان با اشاره به بارگیری و حمل کنسانتره سنگ‌آهن به صنایع فولادسازی کشور(از محل تولید و دپو) خاطرنشان کرد: طی ۳ ماهه اول امسال  به میزان سه میلیون و ۲۰۴ هزارو ۹۶۰ تن کنسانتره سنگ‌آهن بارگیری و حمل شده است که رشد  ۳۸،۰۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را تجربه کرد.

شایان ذکر است که بالاترین رکورد تولید کنسانتره سنگ‌آهن در آبان ماه ۱۳۹۹، یک میلیون و ۱۰۴ هزارو ۵۳۸ تن بوده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.