پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
کسب لوح زرین و گواهینامه جشنواره ملی نوآوری توسط ذوب‌آهن
14 اسفند 1399 - 9:59
شناسه : 8378
در پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که به همت دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ 12 و 13 اسفند ماه سال جاری برگزار شد، شرکت ذوب‌آهن اصفهان موفق شد بر اساس مدل مرجع نوآوری محصول (PIRM)، ریل تولیدی )زبانه سوزن (60E1A1، گواهینامه و لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی در سال ۱۳۹۹ را دریافت نماید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهدی نصر معاون برنامه‌ریزی و توسعه ذوب‌آهن اصفهان، پس از دریافت گواهینامه و لوح مذکور، اظهار داشت: هدف این شرکت از حضور در این جشنواره، معرفی محصول جدید ریل زبانه سوزن به عنوان یک محصول استراتژیک و مهم در زمینه حمل و نقل ریلی است.

وی افزود: این محصول در گذشته، از دو شرکت اروپایی فرانسه و اتریش خریداری می‌شد که با توجه به تحریم‌های موجود، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی برای تهیه آن با مشکل مواجه شده بود. در همین راستا، ضمن ابلاغ درخواست تولید آن به ذوب‌آهن اصفهان، موفق به تولید این محصول به همت کارکنان مجموعه شدیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه ذوب‌آهن اصفهان، گفت: این رویداد مهم، مصداق تبدیل تهدید تحریم به فرصت است و ذوب‌آهن اصفهان با نوآوری و تولید ریل زبانه سوزن، توانست توانمندی خود را در این عرصه به اثبات برساند.

نصر، ضمن قدردانی از کارکنان به ویژه همکاران سخت‌کوش حوزه بهره‌برداری و مدیریت مهندسی نورد، در کنار حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، اظهار امیدواری کرد که با حمایت‌های لازم و همت و همدلی، همچنان فعالیت‌های ملی و نوآورانه در شرکت استمرار یابد و پیشگامی ذوب‌آهن اصفهان در این عرصه، همچنان مستحکم بماند.

وی یادآور شد: ذوب‌آهن اصفهان تولید محصولات با ارزش‌افزوده بالا را در برنامه‌های سال ۱۴۰۰، به صورت ویژه مدنظر قرار داده است.

تولید ۲۰۰ شاخه ریل زبانه سوزن

در ادامه مرتضی شیرین‌پرور مدیر پژوهش، فناوری و بومی‌سازی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، در حاشیه این رویداد خاطرنشان کرد: حدود دو هزار ۵۰۰ تن محصول ریل زبانه سوزن به عنوان نیاز کشور برای نوسازی و توسعه خطوط جدید مطرح می‌شود که بر اساس نیاز مشتری، تاکنون به تعداد ۲۰۰ شاخه از این ریل تولید و تحویل داده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.