چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کسب ۵۲۰۰ میلیارد سود خالص توسط فولاد هرمزگان
03 تیر 1400 - 12:05
شناسه : 14249
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد هرمزگان در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه 1399 روز چهارشنبه دوم تیرماه، با ریاست غلامرضا طاهری به نمایندگی از شرکت فولادمبارکه اصفهان و در محل سالن اجتماعات هتل همای بندرعباس و با حضور مدیرعامل فولاد هرمزگان، مرتضی شبانی ناظر از شرکت فنی و مهندسی مبارکه، فاطمه هاشمی فشارکی به عنوان عضو ناظر از صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولادمبارکه، شرکت بهراد مشار به عنوان بازرس و حسابرس قانونی و در حضور نماینده سازمان بورس برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطا معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در این نشست ضمن تاکید بر عملکرد موفق این مجموعه عظیم فولادی در سال ۱۳۹۹ و کسب رکوردهای متعدد در حوزه‌های مختلف تولید و فروش، این موفقیت‌ها را ناشی از تلاش کارگران دلسوز و مدیران جوان این شرکت دانست. و بر تداوم روند رشد تولید طی سال جاری در این شرکت فولادی، ابراز امیدواری کرد.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد ۴۵۰ ریال به ازای هر سهم در بین سهامداران تقسیم شود. همچنین در این مجمع موسسه حسابرسی دش به عنوان بازرس اصلی و حسابرس و موسسه حسابرسی رازدار به عنوان بازرس علی‌البدل برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ انتخاب شدند.

لازم به توضیح است که در پایان روزنامه‌های دنیای اقتصاد و صمت نیز به عنوان روزنامه‌های رسمی شرکت معرفی شدند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.