سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
کسری یک میلیون تنی بازار آلومینیوم جهانی
09 شهریور 1400 - 10:15
شناسه : 16877
براساس گزارش‌های منتشر شده، تولید جهانی آلومینیوم طی ماه جولای 2021 میلادی اندکی نسبت به عملکرد مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت، این در شرایطی است که بازار جهانی طی نیمه نخست امسال با کسری بیش از یک میلیون تنی آلومینیوم مواجه بود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، میزان تولید جهانی آلومینیوم طی ماه جولای ۲۰۲۱ میلادی به پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تن رسید که نسبت به ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی با تولید پنج میلیون و ۵۷۰ هزار تن، اندکی افزایش داشته است.

از سوی دیگر طبق گزارش دفتر جهانی آمار فلزات WBMS، میزان کسری جهانی آلومینیوم از ابتدای ماه ژانویه تا پایان ماه ژوئن سال جاری میلادی یک میلیون و ۲۱ هزار تن بود. این در حالی است که میزان تولید این محصول در سال ۲۰۲۰ میلادی یک میلیون و ۱۹۳ هزار تن مازاد تولید را به ثبت رساند. هر چند در ماه جولای امسال تولید این فلز با رشد همراه شد.

چین، به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده آلومینیوم جهان، از سه میلیون و ۱۲۰ هزار تن در ماه جولای ۲۰۲۰ میلادی به سه میلیون و ۳۴۰ هزار تن در مدت مشابه سال جاری به ثبت برساند. همچنین نسبت به میزان تولید ماه پیش از آن شاهد رشد تولید بود.

گفتنی است، میزان واردات آلومینیوم و محصولات آلومینیومی چین نیز طی ماه جولای سال جاری میلادی با رشد ۳۷٫۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بیش از ۴۶۹ هزار تن افزایش یافت. این در حالی است که میزان واردات این محصول در چین طی ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی ۴۵۴ هزار و ۳۹۷ تن گزارش شد. علاوه بر این میزان صادرات آلومینیوم چین طی ماه جولای سال جاری به سه میلیون و ۹۰ هزار تن رسید که حاکی از رشد ۱۲٫۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.