چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کشف معدن طلا در گناباد
11 مهر 1400 - 14:13
شناسه : 18621
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره‌برداری از مرکز تخصصی گوهر تراشی و سنگ‌های قیمتی در گناباد گفت: یک معدن طلا با ظرفیت و ذخایر بسیار خوب به‌تازگی در گناباد خراسان رضوی شناسایی شده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی دلویی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم بهره‌برداری از مرکز تخصصی گوهر تراشی و سنگ‌های قیمتی در گناباد با بیان اینکه میزان دقیق ذخایر این معدن در دست بررسی است، اظهار داشت: این معدن با ظرفیت و کیفیت طلای بسیار عالی در حال عملیات اکتشاف است که با بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک شاهد توسعه کمی و کیفی اشتغال و رونق  اقتصادی منطقه خواهیم بود.

وی افزود: شهرستان‌های گناباد و بجستان از ظرفیت بسیار خوبی در زمینه معادن، سنگ‌های معدنی و ساختمانی از جمله سنگ‌های زینتی برخوردار بوده و از نقاط بسیار مستعد استان در این زمینه است که شناسایی این معدن طلا نشان‌ از ظرفیت خاص اقتصادی منطقه دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مرکز تخصصی گوهرتراشی و سنگ‌های تزئینی در گناباد اقدام بسیار مناسبی جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مسیر اشتغال و کارآفرینی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.