چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کمک خیران فولادمبارکه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
23 اردیبهشت 1400 - 22:54
شناسه : 12116
رییس ستاد دیه استان اصفهان مطرح کرد؛ رییس ستاد دیه استان اصفهان، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان اصفهان جمع‌آوری شده است که شرکت فولادمبارکه اصفهان در میان سهمی 10 درصدی دارد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اسدالله گرجی‌زاده رییس ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به آزادی زندانیان غیرعمد در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان اصفهان جمع‌آوری شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشدی ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد. در این راستا ۱۳۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های استان اصفهان آزاد شده‌اند.

وی افزود: پرونده زندانیان جرایم غیرعمد پس از دو ماه ماندن در زندان به ستاد دیه استان اصفهان منتقل می‌شود که خوشبختانه طی یک ماه گذشته پرونده‌هایی که زیر ۲۰۰ میلیون تومان بود بررسی و با کمک خیران و مردم اصفهان زمینه آزادی این افراد فراهم شد.

رییس ستاد دیه اصفهان با تاکید بر اهمیت ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولادمبارکه در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: در شب گذشته خیران فولادمبارکه حدود ۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد ریال را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تخصیص دادند.

گرجی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه امکان اعلام اینکه کمک خیران فولادمبارکه منجر به آزادی چه تعداد زندانی جرایم غیرعمد می‌شود، وجود ندارد. اما سهم فولاد مبارکه در این اقدام خیر، بیش از ۱۰ درصد بوده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.