چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کمک فولادمبارکه به نوعروسان کمیته امداد امام(ره)
26 خرداد 1400 - 13:08
شناسه : 13846
ظهر سه‌شنبه ۲۵ خردادماه و به مناسبت دهه کرامت، مراسم اهداء ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مبارکه با مساعدت شرکت فولادمبارکه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی موسوی امام جمعه مبارکه، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، هادی نباتی‌نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، اصغر هدایت فرماندار شهرستان، محسن عزیزخانی جانشین سپاه و مقاومت بسیج شهرستان مبارکه و برخی دیگر از مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهدی علیزاده رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مبارکه، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه از بدو تاسیس تاکنون بیشترین همکاری را با کمیته امداد امام خمینی(ره) داشته است. در همین راستا برای پیشبرد سه طرح امدادرسانی به مددجویان اقدامات ارزشمند و موثری انجام داده است.

وی افزود: بالغ بر دو هزار و ۶۶۱  از پرسنل شرکت فولادمبارکه ماهیانه با هزینه ۱۷۰ میلیون تومانی ضمن حمایت از فرزندان معنوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، هزینه‌ای  بالغ بر ۶۰ میلیون تومان به ایتام و محسنین سایر شهرستان‌ها و استان‌ها کمک می‌کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه، گفت: شرکت فولادمبارکه روزانه وعده‌های غذای گرم را بین مددجویان کمیته امداد شهرستان مبارکه توزیع می‌کند. از سوی دیگر با ذبح ۱۵ راس گوسفند این نذورات در ۱۷ شهرستان استان اصفهان توزیع می‌شود.

علیزاده با اشاره به دهه کرامت و اهدا ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد، بیان کرد: ۹۵ نوعروس مددجو در شهرستان مبارکه نیازمند دریافت جهیزیه هستند و امروز مساعدت همیشگی شرکت فولادمبارکه باعث شد تا جهیزیه ۱۷ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین و از خیران و سایر صنایع درخواست داریم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اقدام کنند.

کمک به مسئله ازدواج اقدامی در راستای امنیت ملی است

حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی امام جمعه مبارکه، با تاکید بر اهمیت نیکوکاری و اقدامات حسنه با استناد به آیات قران، اذعان داشت: در قران کریم آمده است که ابرار از جام بهشتی می‌نوشند که منظور اهل بیت و ائمه اطهار هستند. پس هرکس که مسیر نیکوکاری را در پیش بگیرد شامل این فضیلت الهی می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم امروز که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) با مساعدت شرکت معظم فولادمبارکه برگزار شده است اقدامی ارزشمند است؛ چراکه ازدواج یکی از مستحبات بسیار موکد اسلام است.

امام جمعه شهرستان مبارکه ضمن تقدیر از اقدامات و حمایت‌های شرکت فولادمبارکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، عنوان کرد: کشور در معرض تهدید پیری جمعیت قرار دارد و در راستای امنیت ملی این حمایت شرکت فولادمبارکه درخور تحسین است.

با اشتغال‌زایی پایدار و حفظ کرامت انسانی چرخه اقتصادی کشور می‌چرخد

پروین صالحی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز از مسئولیت اجتماعی شرکت فولادمبارکه قدردانی کرد و گفت: اقدامات خیرانه می‌تواند در قالب کمک‌هایی که در ظاهر ناچیز تلقی می‌شود نیز تجلی یابد.

وی با تاکید بر اقداماتی نظیر اشتغال مولد و موثر توسط کمیته امداد امام (ره) به مددجویان، یادآور شد: امیدواریم با اشتغال‌زایی پایدار و حفظ کرامت انسانی چرخه اقتصادی کشور بگردد و شادی امروز با جشن روز انتخابات مضاعف شود.

تداوم اقدامات خیرخواهانه

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نیز از اقدامات شرکت فولادمبارکه در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی تشکر و قدردانی کرد و اذعان داشت: تجربه ثابت کرده است که هرکجا همدلی و مشارکت وجود دارد، سرانجام خیری در پی داشته است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدامات بنیادین و ارزشمندی همچون دو هزار و ۵۰۰ کمک هزینه به همیاری خیران ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، گفت: بالغ بر ۲۵۰ مددجو در انتظار دریافت کمک هزینه‌های جهیزیه هستند تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند که امروز با مساعدت شرکت فولادمبارکه ۱۷ زوج راهی خانه بخت شدند.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: شرکت فولادمبارکه به عنوان بزرگ‌ترین واحد صنعتی کشور همواره حامی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است و تقاضا داریم همانند کمک به مددجویان شهرستان مبارکه همچون تامین تبلت که سرآمد کشور شده‌ایم به اقدامات خیرانه خود در راستای مسئولیت اجتماعی در سطح استان اصفهان ادامه دهد.

شایان ذکر است حرکت نمادین کاروان اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان مبارکه با مساعدت شرکت فولادمبارکه تا ساختمان اداری این شرکت ادامه پیدا کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.