جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران فولاد خوزستان تشکیل شد
07 آذر 1400 - 12:30
شناسه : 21042
نایب رییس کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران گفت: به دستور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران تشکیل شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمود اکابر نایب رییس کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران، اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته، عارضه‌یابی، تعیین و انجام اقدام‌های اصلاحی متناسب با قوانین و مقررات در زمینه‌ی یکپارچگی فرایندها و فعالیت‌های مدیریت امور پیمانکاران در تعامل با سیستم‌های نظارتی چند لایه در شرکت فولاد خوزستان است.

وی افزود: کمیته یادشده به ریاست ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه‌سازی تشکیل و مدیران ذی‌نفع در حوزه‌های منابع انسانی و امور اجتماعی، کمیسیون معاملات، بهره‌برداری، بازرسی و نظارت، حقوقی، مالی، خرید خدمات و قراردادها، HSE و پروژه‌ها اعضای اصلی این کمیته هستند.

نایب رییس کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران در پایان خاطرنشان کرد: این کمیته در هفته جاری آغاز به‌ کار نموده و برنامه‌ خود را برای بهبود فرایندها و فعالیت‌ها اعلام می‌نماید. لذا تصمیم‌‌‌سازی‌های این کمیته، برای تصویب به کمیته عالی منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان به‌ منظور برنامه‌ریزی و جاری‌سازی ارجاع خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.