چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کمیسیون اروپا دیروز سهمیه واردات تولیدکنندگان فولاد انگلیس، امارات متحده عربی و ترکیه را اعلام کرد
12 آبان 1399 - 4:57
شناسه : 1066
تولیدکنندگان نورد گرم انگلیس 114 هزار و 460 تن سهمیه بدون تعرفه تحت ضمانت فولاد اتحادیه اروپا برای سه ماهه اول سال 2021 دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، انگلیس در سه ماهه دوم سال نیز سهمیه ۱۱۵ هزار و ۷۳۲ تنی برای نورد گرم خواهد داشت.

در این سند آمده است که تاتا استیل یکی از تولیدکنندگان انگلیسی، سهمیه ۷۶ هزار و ۸۴۲ تنی برای نورد سرد در سه ماهه اول سال و ۷۷ هزار و ۶۹۶ تن برای سه ماهه بعدی خواهد داشت. تاتا تنها تولیدکننده نورد سرد انگلیس محسوب می شود. این شرکت همچنین سهمیه ۳۱ هزار و ۷۵ تنی برای ورق گالوانیزه در سه ماهه اول سال و ۳۱ هزار و ۴۲۱ تنی برای آوریل تا ژوئن خواهد داشت.

انگلیس برای ژانویه تا مارس ۳۱ هزار و ۷۵ تن سهمیه ورق گالوانیزه ویژه گیج خودرو ۴B و ۳۱ هزار و ۴۲۱ تن برای سه ماهه بعدی خواهد داشت.

فولادسازان انگلیسی قادر خواهند بود در سه ماهه اول سال آینده ۸۶ هزار و ۶۷۲ تن merchant bar و در سه ماهه دوم ۸۷ هزار و ۶۳۵ تن از این محصول را به اتحادیه اروپا بفروشند. آنها می توانند ۱۱۳ هزار و ۱۱۲ تن مفتول در سه ماهه اول و ۱۳۴ هزار و ۵۹۱ تن از آنرا در سه ماهه دوم سال به اتحادیه اروپا بفروشند. همچنین فروش ۲۳ هزار و ۸۹ تن مقاطع در سه ماهه اول و ۲۴ هزار و ۱۴۵ تن از این محصول در سه ماهه دوم برنامه ریزی شده است.

با توجه به این تغییرات، امارات متحده عربی نیز از عوارض اتحادیه اروپا برای مقاطع توخالی و سایر لوله های جوش داده شده استثنا شده است.

ترکیه برای لوله های سایز بزرگ جوش داده شده ۲۵A استثنا شده و شامل نمی‌شود درحالی که چین برای لوله های ضد زنگ و سایر لوله های بدون درز شامل عوارض خواهد شد.

سهمیه ترکیه برای صادرات میلگرد در سه ماهه اول سال آینده ‌به ۵۸ هزار و ۸۲۶ تن و برای سه ماهه دوم سال به ۵۹ هزار و ۴۸۰ تن کاهش داده شده است درحالی که پیش از این ۷۵ هزار تن در هر فصل بوده است.

فعالان بازار از روز گذشته به مدت ۵ روز فرصت دارند تا درمورد این تصمیم اظهار نظر نمایند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.