سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
گام‌های جدید فولاد خوزستان در عرصه‌های بین‌المللی با صادرات خدمات فنی مهندسی
18 اردیبهشت 1402 - 10:03
شناسه : 34289
با حضور معاون وزیر انرژی‌ کوبا و مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب، تفاهم‌نامه همکاری در حوزه خدمات فنی و مهندسی بین دو طرف به امضا رسید.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش فلزات‌نیوز، با توجه به روابط دوستانه دولت جمهوری اسلامی ایران با کوبا و سابقه همکاری با نتایج رضایت‌بخش بین شرکت‌های هر دو طرف و علاقه به تحکیم روابط برای توسعه مشترک پروژه‌های استراتژیک در موضوعات علمی، فنی و مهندسی، مالی و سرمایه‌گذاری که به افزایش رفاه اجتماعی دو کشور کمک می‌کند، نشستی با حضور معاون وزیر انرژی کوبا و مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب در روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در وزارت انرژی و معادن کوبا واقع در شهر هاوانا برگزار شد و تفاهم‌نامه همکاری مشترک به امضای طرفین رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور صدور خدمات فنی و مهندسی از سوی شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب به شرکت «ACINOX» کوبا به امضا رسید.

در آیین امضای تفاهم‌نامه که با حضور محمد‌رضا پاکباز، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب، بهمن تجلی‌زاده، مشاور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، سید محمدهادی سبحانی، سفیر ایران در کوبا، معاون وزير انرژی کوبا و مدیرعامل شرکت «ACINOX» همراه بود، بر ارائه مواردی همچون انتقال دانش فنی در زمینه بهره‌برداری، مشاوره و ارائه خدمات فنی و مهندسی در طرح‌های توسعه و تامین مواد اولیه و صادرات محصولات فولادی تاکید شد.

گفتنی است شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب از شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان، در سال ۱۳۸۹ با هدف بومی‌سازی خدمات فنی، طراحی و مهندسی، مشاوره، نظارت و انتقال دانش فنی و تجارب ارزنده به صنعت فولاد تاسیس شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.