چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
گام مثبت ایمیدرو در مسیر سرمایه‌گذاری برای مناطق محروم
28 تیر 1401 - 13:16
شناسه : 30493
به گفته‌ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، اقدام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برای سرمایه‌گذاری در منطقه‌های محروم، راهبردی بوده، چرا‌که موجب توسعه اقتصادی، رونق تولید، اشتغال‌زایی و کاهش محرومیت در این منطقه‌ها خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، غلامحسین رضوانی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به سرمایه‌گذاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در مناطق محروم کشور تصریح کرد: این سرمایه‌گذاری نباید برای محیط‌زیست عامل تهدید کننده به حساب بیاید و اقدامات لازم برای دستیابی به این مهم بایستی در صدر کار مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

وی با تکیه بر اظهارات رییس هیات عامل ایمیدرو مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی صادرات محصولات فولادی در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، اقدامات سازمان ایمیدرو در این حوزه را با توجه به اینکه موجب افزایش میزان صادرات محصولات فولادی می‌شود، کار بسیار باارزشی تلقی کرد.

رضوانی خاطر نشان کرد: اگر تولید صنعتی افزایش یابد و علاوه بر نیاز داخلی به صادرات هم بیانجامد، در رشد شاخص‌های اقتصادی کشور موثر خواهد بود.

به گزارش اخبار فلزات، زنجیره فولاد و محصولات مرتبط، با یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون دلار و سهم ۴۸.۲ درصدی از مجموع صادرات، بیشترین میزان صادرات محصولات بخش معدن و صنایع معدنی را در بهار به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.