سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
گسترش ظرفیت توسعه همکاری‌های ایران و بلاروس
19 شهریور 1401 - 17:49
شناسه : 31658
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: یکی از توافقات صورت گرفته، همکاری طرفین در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی بوده است؛ به طوری که باید از فرصت‌ها و پتانسیل‌های موجود جهت گسترش تعاملات اقتصادی استفاده کنند.
ارسال توسط : منبع : شرکت ملی صنایع مس ایران
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از شرکت ملی صنایع مس ایران، این نشست روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه با حضور محمد موسوی، معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت، علی رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، سید مجید هدایت، رئیس هیئت مدیره به همراه مقامات کشور بلاروس و مدیران ارشد شرکت بلاز برگزار شد.

رستمی در این نشست با اشاره به سفر پیشین خود به کشور بلاروس، بیان کرد: یکی از توافقات صورت گرفته، همکاری طرفین در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی بوده است.

وی با بیان اینکه شرکت مس به عنوان شرکت عظیم معدنی، توانسته است بزرگ‌ترین تولیدکننده مس در منطقه خاورمیانه و آفریقا باشد، عنوان کرد: باید طرفین از فرصت‌ها و پتانسیل‌های موجود جهت گسترش تعاملات اقتصادی استفاده کنند.

‌مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران انعقاد قرارداد همکاری‌های اقتصادی با کشور بلاروس را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شرکت بلاز به‌ عنوان تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین معدنی می‌تواند بخشی از تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت مس را تهیه کند و در زمان مقرر تحویل دهد.

رستمی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از تعاملات اقتصادی ایران و بلاروس، هموار کردن مسیر مبادلات اقتصادی را در وضعیت دو طرف اثرگذار ارزیابی کرد. 

‌مدیران ارشد شرکت بلاز نیز در این نشست ضمن ابراز علاقه‌مندی به همکاری با شرکت مس، اظهار داشتند: بی‌تردید همکاری و گسترش تعاملات اقتصادی با شرکت مس به‌ عنوان شرکتی که توانسته توسعه شگفت‌انگیز داشته باشد، برای ما مهم و ارزشمند است.

این مدیران با تاکید بر همکاری در حوزه ساخت داخل با شرکت ملی مس، مطرح کردند: ماشین‌آلات سنگین مورد نظر شرکت مس طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده به ایران منتقل خواهند شد.

شایان ذکر است در این جلسه معاون توسعه و اکتشاف، مشاور و مدیر گروه روابط عمومی، مدیر حراست و مدیر مجتمع سونگون نیز حضور داشتند.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.