سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
گل‌گهر نامی آشنا در جهان
18 مهر 1400 - 9:28
شناسه : 18891
در اولین روز از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته که از امروز تا ۲۰ مهرماه در کرمان برگزار می‌شود، استاندار استان در بازدید از غرفه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و زیرمجموعه‌های آن، این شرکت را یکی از مجموعه‌های ‌بزرگ معدنی صاحب نام جهانی خواند که انتظار می‌رود در قله صنعت فولاد کشور قرار گیرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی زینی‌وند استاندار کرمان در این بازدید با بیان اینکه گل‌گهر از مجموعه‌های موفق کشور است، اظهار داشت: طرح‌های توسعه این شرکت جزو پروژه‌های قابل قبول است. در این راستا از جمله رویکردهای موفق این شرکت می‌توان به کیفی‌سازی طرح‌های موجود، پیگیری اکتشافات پهنه‌های جدید، کمک به توسعه متوازن با سرمایه‌گذاری در مناطق دیگر اشاره کرد.

وی افزود: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی نیزکارهای موفقی انجام داده و در نمایشگاه حاضر همه شرکت‌های بزرگ زیرمجموعه آن نیز شرکت کرده‌اند. لذا گل‌گهر از شرکت‌های صاحب نام جهانی است و توقع می‌رود با دانش روز پیش برود و سال به سال بیشتر بدرخشد و در صنعت فولاد در قله قرار گیرد.

استاندار کرمان در پایان با بیان اینکه استان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه از فضای نمایشگاه و موقعیت جغرافیایی آن راضی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: با وجود شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی در کرمان این نمایشگاه حتما تاثیر زیادی در گسترش دانش‌بنیان‌ها و تبادل توانمندی‌ها به صورت کشوری و جهانی دارد؛ چراکه نماینده بعضی از شرکت‌های خارجی نیز حضور دارند و می‌توانند به توسعه فناورانه در صنعت معدن و فولاد کشور کیفیت ببخشند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.