چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
گنگین بر روی پایه زرد فرابورس
06 تیر 1400 - 11:12
شناسه : 14362
مدیرعامل شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان خبر داد؛ مدیرعامل شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان گفت: سهام هلدینگ اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان(سهامی عام) با نماد «گنگین» طی هفته جاری در بازار پایه زرد فرابورس گشایش می‌شود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گروه مالی گردشگری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن کدخدا مدیرعامل شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان با اعلام این خبر، اظهار داشت: امیدواریم سهام شرکت نگین با قیمت مطلوبی طی هفته جاری در فرابورس باز شود، ضمن اینکه هییت‌مدیره شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا ارزش سهام به واسطه عملکرد مطلوب، وضعیت خوب و رو به رشدی داشته باشد. علاوه بر این با توجه به دارایی‌های در اختیار و برنامه‌های آتی شرکت اصلی و شرکت‌های زیرمجموعه، ارزش بالایی برای سهام آن متصور هستیم.

وی سرمایه ثبتی شرکت را سه هزار میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: بودجه‌ای که طی سال جاری برای شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان درنظر گرفته شده است، نشان از رشد سود در مقایسه با سال‌های گذشته دارد.

مدیرعامل شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان با اشاره به رعایت تمامی دستورالعمل‌ها، گفت: سهام هلدینگ نگین گردشگری با نماد «گنگین» در گروه هتل رستوران فرابورس گشایش می‌شود که در این راستا اقدامات اولیه برای اخذ مجوز و تبدیل نگین به هلدینگ نهاد مالی و قرار گرفتن در گروه هلدینگ چند رشته‌ای آغاز و تا چند ماه آینده شاهد تغییر تابلو و تغییر طبقه‌بندی شرکت خواهیم بود.

کدخدا بیان کرد: شرکت نگین در حال حاضر دارای هلدینگ ماهان و چندین شرکت زیرمجموعه در زمینه ساختمانی و بازار سرمایه است. علاوه بر این هلدینگ ماهان نیز در قالب چند شرکت در حوزه فولاد، صنعت و معدن فعالیت می‌کند ضمن اینکه این هلدینگ اکنون طرح‌های توسعه مهمی در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: شرکت نگین همچنین اقدامات لازم برای تشکیل هلدینگ ساختمانی را به سرانجام رسانده و برای سال ۱۴۰۰ برنامه افزایش چندین شرکت در ذیل این هلدینگ ساختمانی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، اذعان داشت: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که از برنامه دولت در خصوص ساخت و ساز و حوزه مسکن داریم، امیدواریم این هلدینگ ساختمانی بتواند به کمک شرکت‌های زیرمجموعه،  سود خوبی را برای شرکت هلدینگ نگین به ارمغان آورد.

کدخدا در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد هلدینگ بازار سرمایه در دستور کار این شرکت قرار دارد که امیدواریم به زودی و در سال جاری عملیاتی شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.