دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت ×
گواهینامه سطح c2 فولاد خراسان تمدید شد
23 بهمن 1400 - 11:46
شناسه : 24517
مجتمع فولاد خراسان در ششمین دوره ارزیابی جایزه مدیریت منابع انسانی، که با محوریت «دانشگاه تهران» برگزار شد، ضمن تمدید گواهینامه سطح c2 در ارتقای منابع انسانی، امتیاز خود را در این ارزیابی بار دیگر افزایش داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان ضمن تبریک این موفقیت به همکاران خود، اظهار داشت: فولاد خراسان با تمرکز بر تعالی منابع انسانی خود، در پی ارتقای نظام‌مند عملکرد شرکت در بهره‌وری نیروی انسانی است. این شرکت جهت سنجش سطح بلوغ فرایندهای جاری در حوزه منابع انسانی از چارچوبی استاندارد و نظام‌مند بهره برده است تا نقاط مورد تمرکز خود را شناسایی و با بسیج منابع حداکثر بهره‌وری را ایجاد نماید.

منابع انسانی سرمایه مهم شرکت محسوب می‌شود

محمدرضا شفیعیان معاون برنامه‌ریزی و فناوری شرکت فولاد خراسان نیز با بیان اینکه «مدل ۳۴۰۰۰»، نقشه راه فولاد خراسان برای تعالی سیستم‌های منابع انسانی است، گفت: منابع انسانی سرمایه کلیدی شرکت برای تحقق استراتژی‌های سازما‌ن هستند.

وی افزود: شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها، نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود که از رهگذر خودارزیابی و ارزیابی‌های انجام شده در دوره‌های گذشته جایزه تعالی سازمانی صورت گرفته، چراغ راه تدوین راهبردهای منابع انسانی همسو با استراتژی‌های سازمان بوده است و پس از هدف‌گذاری، پروژه‌های بهبود متناسب با سطح بلوغ شرکت در این زمینه تعریف و جاری شده است.

تدوین ۳ هدف راهبردی در فولاد خراسان

فریدون صبوریان معاون منابع انسانی ‌‌و امور اجتماعی شرکت فولاد خراسان، بیان کرد: فولاد خراسان سه هدف راهبردی «توسعه و تعمیق مدیریت مشارکتی»، «توسعه شایستگی رهبران» و «ارتقای رضایت کارکنان» را برای خود تعریف کرده است و با توجه به خروجی گزارش‌ها و بازخورد ارزیابی‌ها، تمرکز خود را بر فرایندهای توسعه شایستگی رهبران و ارتقای رضایت کارکنان از طریق آموزش و توسعه فردی و سازمانی، مانیتورینگ و کانون های ارزیابی و توسعه و بهبودهای صورت گرفته در خصوص نظام جبران خدمت قرار داد.

وی در پایان پروژه‌های جاری‌سازی توسعه افقی کارکنان، ایجاد کانون‌های ارزیابی شایستگی و توسعه، بازنگری ساختار سازمانی و شرح مشاغل، بازنگری سختی کار مشاغل، رتبه‌بندی شغلی بر اساس مدل G20 و… را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های شرکت مجتمع فولاد خراسان برشمرد. پیشرفت‌های قابل قبول در این زمینه، نقش پررنگی در ارتقای سطح بلوغ فرایندهای منابع انسانی این مجتمع داشته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.