چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
یک میلیون و ۶۷۶ هزار تن فولاد و سنگ‌آهن در بورس کالا معامله شد
08 فروردین 1400 - 11:55
شناسه : 9365
طی اسفند ماه سال 1399، سه میلیون و 185 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 397 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به بهمن ماه سال پیش از آن، حجم معاملات، 2 درصد رشد یافت. از نکات قابل توجه رونق معاملات محصولات فولادی و سنگ‌آهن در این ماه بود.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، طی ماه گذشته میزبان معامله یک میلیون و ۷۱۰ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۱۴ هزار میلیارد ریال بود.

در این تالار، یک میلیون و ۲۶۶ هزار تن انواع فولاد، ۱۱ هزار و ۲۰۰ تن انواع مس، ۸۷ تن کنسانتره فلزات گران‌بها، ۶۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۰ هزار و ۸۱۵ تن آلومینیوم، ۶۰۰ تن کک، یک هزار و ۲۱۰ تن روی، ۴۱۰ هزار تن سنگ‌آهن، ۲۰۰ تن چدن، ۲۵ تن سرب و ۳۷ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در تالار فراورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز طی اسفند ماه افزون بر یک میلیون و ۴۵۹ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۷۶ هزار میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد. در این تالار بالغ بر ۴۱۱ هزار و ۹۱۴ تن انواع قیر، ۲۵۵ هزار و ۴۲۰ تن انواع مواد پلیمری، ۱۳۴ هزار و ۵۲۳ تن مواد شیمیایی، ۱۲ هزار و ۹۵۹ تن روغن و ۴۷۰ هزار و ۸۲۰ تن وکیوم باتوم به فروش رسید.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور، معامله ۱۴ هزار و ۶۵۰ تن انواع کالا را تجربه کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.